| Asiakkaiden palveleminen heidän äidinkielellään on yritykselle merkittävä kilpailuetu ja mahdollisuus lisätä myyntiä. Erityisesti venäläiset arvostavat henkilökohtaista palvelua ja suosittelevat heitä venäjän kielellä palvelevia yrityksiä mielellään eteenpäin.
Ammattitaitoisen venäjänkielisen henkilökunnan rekrytointi ja koulutus on monelle yritykselle kuitenkin suurena haasteena. Usein myös yhteydenottojen määrä ei ole tarpeeksi suuri, jotta kannattaisi palkata erillinen työntekijä.
Advertising Agency Finlandin call-center, sähköpostikäsittely, websivujen kautta tulleiden yhteydenottopyyntöjen kääntäminen ja live-chat palvelut tarjoavat mahdollisuuden palvella ammattimaisesti myös venäläisiä asiakkaita. Koulutamme jatkuvasti venäjänkielistä henkilökuntaa asiakkaamme toimeksiantoihin ja pidämme huolen siitä että asiakaspalvelu on aina korkeatasoista.
Sovi tapaaminen ja kerromme mielellään lisää!
|